Welkom op de site van Lions Club Haarlemmermeer XXY.

Onze club is een kleine, gemengde, club die op een eigentijdse manier de Lions erecode hanteert. De gemiddelde leeftijd ligt lager dan bij de serviceclubs in onze directe omgeving.

Lions Club Haarlemmermeer XXY verenigt personen, mannen én vrouwen, uit diverse beroepsgroepen en maatschappelijke achtergronden, die allemaal wonen of in relatie staan tot de Haarlemmermeerse samenleving.

Lionsclub’s bepalen zelf de goede doelen die ze willen ondersteunen en de wijze waarop ze hier uitvoering aan geven. Zij handelen vanuit het motto “We Serve”.

Wij doen dit samen met onze leden en komen maandelijks bij elkaar zei het op locatie in Nieuw Vennep dan wel digitaal in tijden van Corona.

Wij zijn een levendige club waar vriendschapsbanden belangrijk worden gevonden. Iedere eerste dinsdag van de maand komen wij bij elkaar om te vergaderen en te brainstormen hoe, waar en hoeveel wij ons gaan inzetten voor de diverse goede doelen in het lopende Lions jaar.

Het motto dit jaar is “Een voor Allen, Allen voor een”

Ben je geïnteresseerd in een lidmaatschap van onze club? Neem dan contact op via de link, https://haarlemmermeerxxy.lions.nl/belangstellingregistratie voor meer informatie. Desgewenst ontvang je een vrijblijvende uitnodiging om een van onze clubavonden bij te wonen.

Graag tot ziens,

Peter Meekel